KSport Version RR Damper System je postaven pouze pro okruhové závody. Konstrukce produktu podporuje výborné ovládání a chování na závodní trati s okamžitou reakcí a zpětnou vazbou. Tělo je vyrobené z odlehčené hliníkové konstrukce. Pouze pro závodní účely.
36 poloh nastavení tuhosti tlumení umožňuje jemné nastavení jízdních vlastností podle požadavku řidiče, nastavitelná komprese pružin a tlumení při roztahování tlumiče, uniballové horní uložení na přední nápravě a na zadních nápravách u většiny aplikací udržuje tovární nastavení geometrie vozu. Uniballové uchycení tlumiče rovněž dává přímočařejší zpětnou vazbu při jízdě. Nastavení odklonů je samozřejmostí u uniballového horního uložení a není nutné dodatečné řešení.
Většina aplikací používá spodní uchycení, což umožňuje nastavování výšky bez ztráty rozsahu tlumení, jak se stává u jiných podvozkových setů. Většina dílů je vyrobena z hliníkové slitiny 6061 a díky tomu jsou lehké, pevné a odolné vůči korozi.
KSport System používají Monotube design, kde je olej a plyn od sebe oddělen v pístnici. Při srovnání s TWIN tube design má Monotube design lepší rozptyl tepla, umožňují jemnější nastavení tuhosti.
Vlastnosti:
1. speciální konstrukce pružin pro podmínky závodů
2. zesílená konstrukce
4. 36 poloh nastavení tuhosti tlumení
5. vyrobeno z kvalitní hliníkové slitiny 6061 s příměsí T6 pro zvýšení tuhosti
6. nastavitelná komprese pružin a tlumení při roztahování tlumiče
7. nastavitelná světlá výška a volba tvrdosti pružin
8. nastavitelné tělo umožňuje maximální rozsah tlumení
9. uniballové vrchní uložení, u některých modelů s nastavením odklonu
10. konstrukce Monotube design omezuje úniky oleje
11. provedení se zvýšenou odolností proti korozi
Ceny a přehled aplikací - použití pro konkrétní model vozu najdete v aplikačním ceníku.