Ksport Rally AR Spec Damper System je navržen speciálně pro soutěže na asfaltovém povrchu. Podvozky mají zesílenou konstrukci, odolné těžkému zatížení a současně stavitelnou kompresi pružin a tlumení při roztahování tlumiče.
36 poloh nastavení tuhosti tlumení umožňuje jemné nastavení jízdních vlastností podle požadavku řidiče, nastavitelná komprese pružin a tlumení při roztahování tlumiče, uniballové horní uložení na přední nápravě a na zadních nápravách u většiny aplikací udržuje tovární nastavení geometrie vozu. Uniballové uchycení tlumiče rovněž dává přímočařejší zpětnou vazbu při jízdě. Nastavení odklonů je samozřejmostí u uniballového horního uložení a není nutné dodatečné řešení.
Většina aplikací používá spodní uchycení, což umožňuje nastavování výšky bez ztráty rozsahu tlumení, jak se stává u jiných podvozkových setů. Většina dílů je vyrobena z hliníkové slitiny 6061 a díky tomu jsou lehké, pevné a odolné vůči korozi. Ocelové tělo tlumiče je pozinkováno.
KSport System používají Monotube design, kde je olej a plyn od sebe oddělen v pístnici. Při srovnání s TWIN tube design má Monotube design lepší rozptyl tepla, umožňují jemnější nastavení tuhosti.
Poznámka: Rally Spec AR Damper System sníží světlou výšku vozu. V závislosti na provedení je snížení až o cca 8 cm.
Vlastnosti:
1. speciální konstrukce pružin pro podmínky závodů
2. zvýšená délka zdvihu
3. posílená konstrukce pro extremní podmínky
4. 36 poloh nastavení tuhosti tlumení
5. vyrobeno z kvalitní hliníkové slitiny 6061 s příměsí T6 pro zvýšení tuhosti
6. nastavitelná komprese pružin a tlumení při roztahování tlumiče
7. nastavitelná světlá výška a volba tvrdosti pružin
8. nastavitelné tělo umožňuje maximální rozsah tlumení
9. uniballové vrchní uložení, u některých modelů s nastavením odklonu
10. konstrukce Monotube design omezuje úniky oleje
11. provedení se zvýšenou odolností proti korozi
Ceny a přehled aplikací - použití pro konkrétní model vozu najdete v aplikačním ceníku.