telefon: +420 605 491 491
e-mail: info@auto-ksport.cz
Nákupní koš
Měna e-shopu:

Vyhledávání výrazu '400001003.FM':


Přední vodní chladič Wagner Tuning 3.0L přeplňovaný motor S55B30 modelů BMW M2 / M3 / M4 je vybaven okruhem chlazení s nepřímým plněním. Proces chlazení plnicího vzduchu se proto neprovádí (jako obvykle) okolním vzduchem jako chladicím médiem, ale provádí se pomocí samostatného okruhu chladicí vody. Snížení teploty chladicí vody je tedy třeba rovnat také přímému zlepšení výkonu chlazení plnicího vzduchu. Přesně zde se uplatní výhody upgradovaného vodního chladiče WAGNERTUNING. Nově vyvinutá racing struktura vysoce výkonného vodního chladiče WAGNERTUNING zvyšuje objem o 89% pro čelní a 94% pro boční parametr. Poměr použitý mezi vnitřní a vnější chladicí plochou generuje maximální přenos tepla a současně umožňuje, aby sousední součásti (např. vodní chladič motoru za nimi) měly dostatek proudu vzduchu pro jejich výměnu tepla. Kromě toho lze pomocí zvýšeného množství chladicí vody udržovat celý chladící systém na nižší úrovni po delší dobu. Všechny vodní chladiče WAGNERTUNING jsou vybaveny tepelně vodivým antikorozním povlakem, aby byl zajištěn trvalý chladicí účinek. Montáž systému je také nekomplikovaná a plug & play s pomocí našich instalačních pokynů. Rozměry originálního chladiče: 590MM x 308MM x 25MM V = 4,5L A = 1817CM² Rozměry Wagner Tuning chladiče: 568MM x 468,4MM x 32MM V = 8,5L (+89%) A = 2660,5CM² (+46,4%) Pro modely: F87 LCI M2C/F80 M3/F80 LCI M3/F82 M4/F82 LCI M4/F83 M4/F83 LCI M4 všechny verze Přední vodní chladič Wagner Tuning 3.0L přeplňovaný motor S55B30 modelů BMW M2 / M3 / M4 je vybaven okruhem chlazení s nepřímým plněním. Proces chlazení plnicího vzduchu se proto neprovádí (jako obvykle) okolním vzduchem jako chladicím médiem, ale provádí se pomocí samostatného okruhu chladicí vody. Snížení teploty chladicí vody je tedy třeba rovnat také přímému zlepšení výkonu chlazení plnicího vzduchu. Přesně zde se uplatní výhody upgradovaného vodního chladiče WAGNERTUNING. Nově vyvinutá racing struktura vysoce výkonného vodního chladiče WAGNERTUNING zvyšuje objem o 89% pro čelní a 94% pro boční parametr. Poměr použitý mezi vnitřní a vnější chladicí plochou generuje maximální přenos tepla a současně umožňuje, aby sousední součásti (např. vodní chladič motoru za nimi) měly dostatek proudu vzduchu pro jejich výměnu tepla. Kromě toho lze pomocí zvýšeného množství chladicí vody udržovat celý chladící systém na nižší úrovni po delší dobu. Všechny vodní chladiče WAGNERTUNING jsou vybaveny tepelně vodivým antikorozním povlakem, aby byl zajištěn trvalý chladicí účinek. Montáž systému je také nekomplikovaná a plug & play s pomocí našich instalačních pokynů. Rozměry originálního chladiče: 590MM x 308MM x 25MM V = 4,5L A = 1817CM² Rozměry Wagner Tuning chladiče: 568MM x 468,4MM x 32MM V = 8,5L (+89%) A = 2660,5CM² (+46,4%) Pro modely: F87 LCI M2C/F80 M3/F80 LCI M3/F82 M4/F82 LCI M4/F83 M4/F83 LCI M4 všechny verze Přední vodní chladič Wagner Tuning 3.0L přeplňovaný motor S55B30 modelů BMW M2 / M3 / M4 je vybaven okruhem chlazení s nepřímým plněním. Proces chlazení plnicího vzduchu se proto neprovádí (jako obvykle) okolním vzduchem jako chladicím médiem, ale provádí se pomocí samostatného okruhu chladicí vody. Snížení teploty chladicí vody je tedy třeba rovnat také přímému zlepšení výkonu chlazení plnicího vzduchu. Přesně zde se uplatní výhody upgradovaného vodního chladiče WAGNERTUNING. Nově vyvinutá racing struktura vysoce výkonného vodního chladiče WAGNERTUNING zvyšuje objem o 89% pro čelní a 94% pro boční parametr. Poměr použitý mezi vnitřní a vnější chladicí plochou generuje maximální přenos tepla a současně umožňuje, aby sousední součásti (např. vodní chladič motoru za nimi) měly dostatek proudu vzduchu pro jejich výměnu tepla. Kromě toho lze pomocí zvýšeného množství chladicí vody udržovat celý chladící systém na nižší úrovni po delší dobu. Všechny vodní chladiče WAGNERTUNING jsou vybaveny tepelně vodivým antikorozním povlakem, aby byl zajištěn trvalý chladicí účinek. Montáž systému je také nekomplikovaná a plug & play s pomocí našich instalačních pokynů. Rozměry originálního chladiče: 590MM x 308MM x 25MM V = 4,5L A = 1817CM² Rozměry Wagner Tuning chladiče: 568MM x 468,4MM x 32MM V = 8,5L (+89%) A = 2660,5CM² (+46,4%) Pro modely: F87 LCI M2C/F80 M3/F80 LCI M3/F82 M4/F82 LCI M4/F83 M4/F83 LCI M4 všechny verze Přední vodní chladič Wagner Tuning 3.0L přeplňovaný motor S55B30 modelů BMW M2 / M3 / M4 je vybaven okruhem chlazení s nepřímým plněním. Proces chlazení plnicího vzduchu se proto neprovádí (jako obvykle) okolním vzduchem jako chladicím médiem, ale provádí se pomocí samostatného okruhu chladicí vody. Snížení teploty chladicí vody je tedy třeba rovnat také přímému zlepšení výkonu chlazení plnicího vzduchu. Přesně zde se uplatní výhody upgradovaného vodního chladiče WAGNERTUNING. Nově vyvinutá racing struktura vysoce výkonného vodního chladiče WAGNERTUNING zvyšuje objem o 89% pro čelní a 94% pro boční parametr. Poměr použitý mezi vnitřní a vnější chladicí plochou generuje maximální přenos tepla a současně umožňuje, aby sousední součásti (např. vodní chladič motoru za nimi) měly dostatek proudu vzduchu pro jejich výměnu tepla. Kromě toho lze pomocí zvýšeného množství chladicí vody udržovat celý chladící systém na nižší úrovni po delší dobu. Všechny vodní chladiče WAGNERTUNING jsou vybaveny tepelně vodivým antikorozním povlakem, aby byl zajištěn trvalý chladicí účinek. Montáž systému je také nekomplikovaná a plug & play s pomocí našich instalačních pokynů. Rozměry originálního chladiče: 590MM x 308MM x 25MM V = 4,5L A = 1817CM² Rozměry Wagner Tuning chladiče: 568MM x 468,4MM x 32MM V = 8,5L (+89%) A = 2660,5CM² (+46,4%) Pro modely: F87 LCI M2C/F80 M3/F80 LCI M3/F82 M4/F82 LCI M4/F83 M4/F83 LCI M4 všechny verze Přední vodní chladič Wagner Tuning 3.0L přeplňovaný motor S55B30 modelů BMW M2 / M3 / M4 je vybaven okruhem chlazení s nepřímým plněním. Proces chlazení plnicího vzduchu se proto neprovádí (jako obvykle) okolním vzduchem jako chladicím médiem, ale provádí se pomocí samostatného okruhu chladicí vody. Snížení teploty chladicí vody je tedy třeba rovnat také přímému zlepšení výkonu chlazení plnicího vzduchu. Přesně zde se uplatní výhody upgradovaného vodního chladiče WAGNERTUNING. Nově vyvinutá racing struktura vysoce výkonného vodního chladiče WAGNERTUNING zvyšuje objem o 89% pro čelní a 94% pro boční parametr. Poměr použitý mezi vnitřní a vnější chladicí plochou generuje maximální přenos tepla a současně umožňuje, aby sousední součásti (např. vodní chladič motoru za nimi) měly dostatek proudu vzduchu pro jejich výměnu tepla. Kromě toho lze pomocí zvýšeného množství chladicí vody udržovat celý chladící systém na nižší úrovni po delší dobu. Všechny vodní chladiče WAGNERTUNING jsou vybaveny tepelně vodivým antikorozním povlakem, aby byl zajištěn trvalý chladicí účinek. Montáž systému je také nekomplikovaná a plug & play s pomocí našich instalačních pokynů. Rozměry originálního chladiče: 590MM x 308MM x 25MM V = 4,5L A = 1817CM² Rozměry Wagner Tuning chladiče: 568MM x 468,4MM x 32MM V = 8,5L (+89%) A = 2660,5CM² (+46,4%) Pro modely: F87 LCI M2C/F80 M3/F80 LCI M3/F82 M4/F82 LCI M4/F83 M4/F83 LCI M4 všechny verze Přední vodní chladič Wagner Tuning 3.0L přeplňovaný motor S55B30 modelů BMW M2 / M3 / M4 je vybaven okruhem chlazení s nepřímým plněním. Proces chlazení plnicího vzduchu se proto neprovádí (jako obvykle) okolním vzduchem jako chladicím médiem, ale provádí se pomocí samostatného okruhu chladicí vody. Snížení teploty chladicí vody je tedy třeba rovnat také přímému zlepšení výkonu chlazení plnicího vzduchu. Přesně zde se uplatní výhody upgradovaného vodního chladiče WAGNERTUNING. Nově vyvinutá racing struktura vysoce výkonného vodního chladiče WAGNERTUNING zvyšuje objem o 89% pro čelní a 94% pro boční parametr. Poměr použitý mezi vnitřní a vnější chladicí plochou generuje maximální přenos tepla a současně umožňuje, aby sousední součásti (např. vodní chladič motoru za nimi) měly dostatek proudu vzduchu pro jejich výměnu tepla. Kromě toho lze pomocí zvýšeného množství chladicí vody udržovat celý chladící systém na nižší úrovni po delší dobu. Všechny vodní chladiče WAGNERTUNING jsou vybaveny tepelně vodivým antikorozním povlakem, aby byl zajištěn trvalý chladicí účinek. Montáž systému je také nekomplikovaná a plug & play s pomocí našich instalačních pokynů. Rozměry originálního chladiče: 590MM x 308MM x 25MM V = 4,5L A = 1817CM² Rozměry Wagner Tuning chladiče: 568MM x 468,4MM x 32MM V = 8,5L (+89%) A = 2660,5CM² (+46,4%) Pro modely: F87 LCI M2C/F80 M3/F80 LCI M3/F82 M4/F82 LCI M4/F83 M4/F83 LCI M4 všechny verze Přední vodní chladič Wagner Tuning 3.0L přeplňovaný motor S55B30 modelů BMW M2 / M3 / M4 je vybaven okruhem chlazení s nepřímým plněním. Proces chlazení plnicího vzduchu se proto neprovádí (jako obvykle) okolním vzduchem jako chladicím médiem, ale provádí se pomocí samostatného okruhu chladicí vody. Snížení teploty chladicí vody je tedy třeba rovnat také přímému zlepšení výkonu chlazení plnicího vzduchu. Přesně zde se uplatní výhody upgradovaného vodního chladiče WAGNERTUNING. Nově vyvinutá racing struktura vysoce výkonného vodního chladiče WAGNERTUNING zvyšuje objem o 89% pro čelní a 94% pro boční parametr. Poměr použitý mezi vnitřní a vnější chladicí plochou generuje maximální přenos tepla a současně umožňuje, aby sousední součásti (např. vodní chladič motoru za nimi) měly dostatek proudu vzduchu pro jejich výměnu tepla. Kromě toho lze pomocí zvýšeného množství chladicí vody udržovat celý chladící systém na nižší úrovni po delší dobu. Všechny vodní chladiče WAGNERTUNING jsou vybaveny tepelně vodivým antikorozním povlakem, aby byl zajištěn trvalý chladicí účinek. Montáž systému je také nekomplikovaná a plug & play s pomocí našich instalačních pokynů. Rozměry originálního chladiče: 590MM x 308MM x 25MM V = 4,5L A = 1817CM² Rozměry Wagner Tuning chladiče: 568MM x 468,4MM x 32MM V = 8,5L (+89%) A = 2660,5CM² (+46,4%) Pro modely: F87 LCI M2C/F80 M3/F80 LCI M3/F82 M4/F82 LCI M4/F83 M4/F83 LCI M4 všechny verze Front mounted Radiator BMW M2/M3/M4 S55 Front mounted Radiator for the BMW M2/M3/M4 S55The 3.0 Liter S55B30 turbo engine for BMW M2/M3/M4 models is equipped with an indirect charge-air cooling circuit. So the cooling of the charged air is not realized by the ambient air as cooling medium (as usual), but made with its own cooling water circuit. A reduction of the temperature of the cooling water is directly equated with an improved cooling performance of the charged air. This is exactly where the advantages of the WAGNERTUNING upgrade water cooler comes into play. The new developed competition racing cores of the WAGNERTUNING high performance water coolers increase the radiator volume of the OEM water coolers by 89% for front mounted and 94% for side mounted. The calculated ratio between the inner and outer cooling surface generates a maximum heat transfer and allows at the same time enough air flow for the surrounding components (for example the engine water cooler) for its own heat exchange. The water coolers are equipped with a heat-conductive anti corrosion coating to ensure a lasting cooling effect. The plug & play installation of the system is simple and easy to perform (an installation instruction is included as well).Dimensions OEM front mounted radiator:590 mm x 308 mm x 25 mm / 23,2Inch x 12,1Inch x 1,0Inch V = 4,5 Liter A = 1817 cm² / 280,7Inch²Dimensions WT front mounted radiator:568 mm x 468,4 mm x 32 mm / 22,4Inch x 18,4Inch x 1,26InchV = 8,5 Liter (+89%)A = 2660,5 cm² / 412,2Inch² (+46,4%)Kit comes with:1x front mounted radiator (low-temperature circuit)1x installation instruction

Změny v popisu a cenách produktů jsou vyhrazeny.

  Tvorba webových stránek: HOR webdesign

login
genet:1.156